Aanvraagformulier voor productbeoordelingen voor Google

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsAanvraagformulier voor productbeoordelingen voor Google
Kevin Hofmann asked 2 jaar ago
We willen graag in Google Merchant product reviews activeren aangezien dit kan met 50+ product reviews. Google zegt het volgende aan het begin bij het invullen van het formulier. "Neem contact op met uw partner en vraag deze uw feed rechtstreeks bij Google in te dienen. Als u support nodig heeft voor problemen met een bestaande feed voor reviews die door derden wordt beheerd, neemt u contact op met de verzamelsite voor reviews of neemt u hier contact op met ons supportteam." Zou deze feed doorgestuurd kunnen worden naar Google?
Bij voorbaat dank, Kevin Hofmann
HelloToys
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Goedemorgen Kevin,   Bedankt voor jouw bericht. Goed dat je de product reviews wilt activeren in Google Shopping.   Je kunt de Google feed vinden door in te loggen in het WWK Dashboard > Beoordelingen > Product reviews > Klik rechts onderin de pagina op </> Ontvang Google Feed.   Je kunt deze feed uploaden in Google Merchant. Hoe je dit doet lees je op deze pagina.   Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je een mooie dag toe!