Goedendag medewerker van webwinkelkeur,
Bij deze zou ik graag mijn account op willen zeggen. Kon nergens een knop vinden waar ik het account op kon zeggen.
Met vriendelijke groet,
Sam van den Heuvel
Mobilethingseu
1 Antwoorden
Beste Sam,
We vinden het jammer om te vernemen dat je niet langer lid bij ons wilt blijven. Graag zouden wij willen weten, wat hier de reden van is?
Je lidmaatschap kan je op de volgende manier stopzetten:
Wanneer je bent ingelogd kan je per webwinkel aangeven of je het lidmaatschap op wilt zeggen.
Je krijgt nu een nieuw scherm waarin gevraagd wordt om de reden van je opzegging. Wij ontvangen deze reden graag zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Daarom is dit veld verplicht om in te vullen. Ook kan je hier de datum van de opzegging doorgeven. Het datumveld werkt op de Amerikaanse wijze (jjjj,mm,dd). Let op! Conform onze algemene voorwaarden storten wij reeds gefactureerd lidmaatschapsgeld niet retour.
Als je nog openstaande facturen hebt vragen we je deze zo spoedig mogelijk te voldoen. Je kan de (betaalde) facturen terugvinden in je dashboard. Ga na het inloggen naar "account" en dan naar "facturen".
Wanneer de datum van stopzetting is verstreken verzoeken wij je alle uitingen en verwijzingen van en naar Stichting WebwinkelKeur in je webwinkel te verwijderen. Dit zijn onze logo’s, de verwijzingen in de algemene voorwaarden en de verwijzing op de klachtenpagina. Wij komen met name op de klachtenpagina verwijzingen tegen, dus let hier goed op. De uitingen en verwijzingen dienen binnen 7 werkdagen uit de webwinkel verwijderd te zijn
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen we die graag.
We vinden het jammer om te vernemen dat je niet langer lid bij ons wilt blijven. Graag zouden wij willen weten, wat hier de reden van is?
Je lidmaatschap kan je op de volgende manier stopzetten:
- Log in via ons dashboard (https://dashboard.webwinkelkeur.nl) met de persoonlijke inloggegevens die je bij de aanmelding hebt gekozen. Als je deze niet meer hebt dan kan je ze aanvragen via dezelfde pagina door op de link ‘Wachtwoord vergeten’ te klikken.
Wanneer je bent ingelogd kan je per webwinkel aangeven of je het lidmaatschap op wilt zeggen.
- Klik op het tabblad “webwinkels” aan de linkerkant van het dashboard
- Klik op de webwinkel waarvan je het lidmaatschap wilt beëindigen
- Rechts onderaan zie je vervolgens de mogelijkheden “webwinkel verhuizen” of “webwinkel opzeggen”. Klik hier op webwinkel opzeggen.
Je krijgt nu een nieuw scherm waarin gevraagd wordt om de reden van je opzegging. Wij ontvangen deze reden graag zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Daarom is dit veld verplicht om in te vullen. Ook kan je hier de datum van de opzegging doorgeven. Het datumveld werkt op de Amerikaanse wijze (jjjj,mm,dd). Let op! Conform onze algemene voorwaarden storten wij reeds gefactureerd lidmaatschapsgeld niet retour.
Als je nog openstaande facturen hebt vragen we je deze zo spoedig mogelijk te voldoen. Je kan de (betaalde) facturen terugvinden in je dashboard. Ga na het inloggen naar "account" en dan naar "facturen".
Wanneer de datum van stopzetting is verstreken verzoeken wij je alle uitingen en verwijzingen van en naar Stichting WebwinkelKeur in je webwinkel te verwijderen. Dit zijn onze logo’s, de verwijzingen in de algemene voorwaarden en de verwijzing op de klachtenpagina. Wij komen met name op de klachtenpagina verwijzingen tegen, dus let hier goed op. De uitingen en verwijzingen dienen binnen 7 werkdagen uit de webwinkel verwijderd te zijn
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen we die graag.
Je antwoord