Account met verkeerd pakket geopend

DWQA QuestionsCategorie: AlgemeenAccount met verkeerd pakket geopend
Paul K. Gerke asked 3 jaar ago
Beste Dames en Heren, Ik heb twee vragen: Ik heb net een account bij u geopned voor de (nog niet bestaande) webshop "PKG Software". Ik wilde eigenlijk voor nu alleen toegang krijgen tot de Engelse algemene voorwaarden zoals hier vermeld: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/internationaal/engels-webwinkel-keurmerk/engelse-algemene-voorwaarden-webwinkel/ Vraag 1: Helaas, heb ik het verkeerde pakket verkozen. Zou ik voor dit eerste kwartaal over kunnen schakelen naar de PRO-account zodat ik dit document kan downloaden? Na de opbouw van de webshop moet ik die alsnog goed instellen bij u, maar tot dan zou ik de account bij u graag nog even stop zetten totdat ik echt iets heb. Vraag 2: Ik heb helaas op het dashboard de button om mijn lidmaatschapp te stoppen niet kunnen vinden. Is die nog niet actief omdat ik nog niet betaald heb? Of waar vind ik die? Ik zou graag voor het kwartaal betalen om het document vooraf te hebben, maar pas verder gaan met mijn lidmaatschap op het moment dat ik mijn webshop ook echt heb opgezet wat denk ik nog even duurt. Bij voorbaat bedankt,   Paul K. Gerke
Robin answered 3 jaar ago
Dag Paul,   Volgens mij hebben wij jou zojuist een keuring toegestuurd.
We waren toen nog niet op de hoogte dat je ook naar PRO wilde gaan.
Als je momenteel nog niet klaar bent voor een keurmerk dan is de aanmelding wat voorbarig.
Ik begrijp echter ook dat je graag wat informatie al beschikbaar hebt, echter bij het annuleren van een aanmelding komen eenmalige kosten kijken. En omdat een goedkeuring nodig is voor een betaling (lees: actief lidmaatschap) zitten we in een vreemde situatie.

Ik zou je willen vragen ons even te mailen naar info@webwinkelkeur.nl. Zou je hier willen aangeven wat je plannen zijn wat het lidmaatschap betreft? Dan kunnen we er samen even naar kijken!   Groet, Robin