Skip to content

Amazon wilt geen retourlabel geven

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsAmazon wilt geen retourlabel geven
Bud asked 2 maanden ago
Hallo, ik heb inmiddels al 2 weken geleden mijn bestelling ontvangen die ik al wilde retourneren omdat ik de foute kleur had besteld. Mijn Amazon account was onverwachts gesloten omdat hij blijkbaar geconnecteerd was aan een andere account die ook gesloten was.
 
Amazon zegt nu dat ze geen retour kunnen accepteren omdat mijn account is gesloten. Wat kan ik nu nog doen?

1 Antwoorden
Nizella Nukic Staf answered 2 maanden ago
Hoi Bud, jeetje dat is heel vervelend gelopen! Normaal gesproken mag je binnen 14 dagen aangeven een bestelling te willen retourneren en vervolgens heb je 14 dagen de tijd om jouw bestelling retour te sturen. Je geeft aan dat jouw account is gesloten. Ik raad je aan om opnieuw contact op te nemen met Amazon zodat ze jouw retour accepteren, eventueel bewijs van jouw retour zending kun je dan het beste meesturen. Kom je er toch niet uit met ze? Dan kun je het beste contact opnemen met jouw rechtsbijstandverzekering of een jurist. Ik hoop dat je hier verder mee komt en ik wens je een mooie dag toe. Groeten Nizella

Je antwoord