Skip to content

andere taal

Bram Weegerink asked 7 dagen ago
Hoi,
Is er voor een andere taal een andere api?
Kan ik de naam veranderen bij een andere taal?

Groeten,
Bram

3 Antwoorden
asoka Staf answered 7 dagen ago
Beste Bram,

Bedankt voor jouw vraag. Voor andere talen gebruiken wij geen andere api. De api bevat al alle elementen die nodig zijn om klanten in hun eigen taal aan te spreken wanneer je het PRO pakket hebt. Daarnaast hebben de instellingen in het dashboard ook invloed op de taal die klanten zien.
Je moet bijvoorbeeld wel Engels als taal instellen, als je wil dat Engelse klanten in het Engels worden aangesproken. Een taal instellen voor een van jouw webshops doe je door in het dashboard te klikken op ‘webwinkels’->'(de webwinkel waarvoor je de taal wil aanpassen)’. Eenmaal op de beheerpagina van de webwinkel aangekomen klik je op ‘beheer talen’. Als je dat doet opent zich het menu waarmee je talen aan en uit kan zetten voor deze webwinkel.
Groet, Asoka

Bram answered 3 dagen ago
Hoi, ok dankje! Kan ik de webshop in het Duits ook een andere naam geven? Hij heet daar namelijk anders.

Groeten,

Bram

asoka Staf answered 2 dagen ago
Beste Bram,
Helaas kan je 1 webshop in jouw account niet twee namen geven. Als je wil dat de Duitse website een andere naam heeft dan kan je het beste een tweede webshop toevoegen aan jouw account en de widget, sidebar en andere uitingen daarvan installeren.
Groet, Asoka

Je antwoord