Artikel kwam beschadigd terug

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsArtikel kwam beschadigd terug
Yusuf asked 3 jaar ago
Geachte heer, mevrouw, Wij hebben van een klant een artikel beschadigd retour ontvangen. Van de schade was door de klant eerder geen melding gedaan. Nu hebben wij het verschil tussen de inkoopprijs en de verkoopprijs uitgerekend en aan de klant vergoed. Moeten ook de verzendkosten voor de heenzending aan de klant worden terugbetaald? Alvast bedankt voor uw antwoord.
Nizella Nukic Staf answered 3 jaar ago

Beste Yusuf,
Goed dat je hiernaar informeert en wat vervelend dat het artikel beschadigd door jou is ontvangen. Fijn dat je zelf actie hebt ondernomen en het verschil aan de consument hebt uitbetaald. Aan de hand van de informatie die je mij stuurt kan ik niet zien welke webwinkel van jou is. Daardoor kan ik niet nalezen wat er in jullie Algemene Voorwaarden en op jullie Retour/Herroeping pagina staat. De informatie die hierin staat is namelijk leidend. Ik help je graag verder als je hier zelf niet uitkomt. Je kunt dan het beste een e-mail sturen naar info@webwinkelkeur.nl (vergeet hierin niet jouw vraag en een link naar jouw webwinkel te sturen). Groeten Nizella