Autoklusser reviews

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsAutoklusser reviews
Anna asked 3 jaar ago
Hoi, We hebben nu Kiyoh reviews op de website staan, maar hoe kan ik deze samenvoegen met de webwinkelkeur reviews?
Daan Staf answered 3 jaar ago
Beste Anna, Bedankt voor je vraag over hoe je je Kiyoh reviews kunt samenvoegen met je WebwinkelKeur reviews. Er zijn 3 scenario's mogelijk: Je bent en blijft klant bij WebwinkelKeur en bij Kiyoh.
Wij geven het aantal en je gemiddelde score van de Kiyoh reviews weer als externe bron op je profiel bij WebwinkelKeur. De reviews uit externe bronnen tellen ook mee in de totaalscore die wij presenteren. Voor meer informatie zie: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/reviews/externe-reviews/

Je stapt over van Kiyoh naar WebwinkelKeur
Je kunt bij Kiyoh een .csv bestand opvragen van je beoordelingen en deze doorsturen naar Info@webwinkelkeur.nl. Wij zullen dit bestand importeren zodat je al je reviews bij elkaar hebt. Je stapt over van WebwinkelKeur naar Kiyoh (liever niet natuurlijk)
Je kunt bij ons een .csv bestand van je beoordelingen opvragen en vervolgens Kiyoh vragen om die te importeren. Ik hoop dat ik je zo goed heb geïnformeerd. Groet, Daan
Anna answered 3 jaar ago
Hoi Daan, Bedankt voor je snelle antwoord! De eerste optie is volgens mij al het geval. Alleen heb ik nu in de footer van de website nog het Kiyoh logo staan. Wat is gebruikelijk in dit geval? Beter een lijn trekken en daar een beoordelingswidget van Webwinkelkeur plaatsen? Dan is het misschien wel wat rustiger en duidelijker voor de klant?   Dankje, Anna
Daan Staf answered 3 jaar ago
Beste Anna, Dan raad ik je inderdaad aan om een widget van ons te plaatsen. Dan wordt daar je cijfer van Kiyoh ook in meegewogen. Groet, Daan