automatische uitnodiging

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpautomatische uitnodiging
Martijn asked 3 jaar ago
Beste ik heb voor mijn webshop De Snoeptent de opencart plugin geïnstalleerd maar de uitnodigingen worden niet verstuurd naar de klant.Heb het nu handmatig gedaan via jullie dashboard maar dat moet niet de bedoeling zijn.
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Martijn, Bedankt voor jouw bericht. Het is erg jammer dat de uitnodigingen niet automatisch werden aangemaakt. Heb je de plugin al nagelopen om te kijken of de gegevens die je daar hebt ingevoerd wel kloppen? Soms helpt het ook om de plugin even opnieuw te installeren. Mocht je dit al hebben gedaan en helpt het niet dan raad ik je aan ons te mailen op info@webwinkelkeur.nl . We ontvangen dan graag screenshots van de plugin zoals je deze hebt geïnstalleerd zodat we kunnen onderzoeken waar het probleem zou kunnen liggen. Groet, Asoka
Martijn answered 3 jaar ago
Beste, Ik heb 3 weken geleden gemaild maar tot op heden nog geen antwoord. ontvangen.
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Martijn,   Ik zie dat je op dat moment ons een vraag hebt gesteld via het forum en via mail. Wellicht is destijds daardoor dan ook verwarring ontstaan. We raden altijd aan de communicatie bij 1 kanaal te houden om dit te voorkomen. Ik zie dat je nu ook weer een mail gestuurd hebt. Voor nu zetten we dit gesprek dan ook via mail voort. Groet, Asoka