Ik kreeg gisteren binnen 1 uur na bestelling een beoordeling. Ik heb even navraag gedaan bij de klant en het bleek dat de klant hiertoe een uitnodiging heeft gekregen. Voor zover ik weet heb ik dat ingesteld op 30 dagen (zojuist wel aangepast naar 21 dagen) Hoe kan ik dit corrigeren?
5 Antwoorden
Beste Alphons,
Bedankt voor je bericht.
Ik zie inderdaad in je dashboard dat je de herhalingsuitnodigingen op 21 dagen hebt staan. Maar de eerste uitnodiging verloopt via je webwinkelsoftware. Ga hiervoor binnen CCV shop naar " Startpunt > Mijn webshop > Instellingen > Bestelproces & voorraad > Webwinkelkeur". Hier staat vervolgens 'uitnodiging versturen na hoeveel dagen?'.
Succes!
Bedankt voor je bericht.
Ik zie inderdaad in je dashboard dat je de herhalingsuitnodigingen op 21 dagen hebt staan. Maar de eerste uitnodiging verloopt via je webwinkelsoftware. Ga hiervoor binnen CCV shop naar " Startpunt > Mijn webshop > Instellingen > Bestelproces & voorraad > Webwinkelkeur". Hier staat vervolgens 'uitnodiging versturen na hoeveel dagen?'.
Succes!
Beste Saskia,
Bedankt voor je bericht, voor Lightspeed klik je:
links op Apps> aangeschafte apps> webwinkelkeur> opnieuw installeren> goedkeuren. Nu verschijnt er een nieuw scherm waar je het aantal dagen tot de uitnodiging kan instellen. Succes!
Bedankt voor je bericht, voor Lightspeed klik je:
links op Apps> aangeschafte apps> webwinkelkeur> opnieuw installeren> goedkeuren. Nu verschijnt er een nieuw scherm waar je het aantal dagen tot de uitnodiging kan instellen. Succes!
Je antwoord