Goedemorgen,
Ik heb voor 1 van mijn webshops automatische uitnodigingen ingeschakeld. Nu heb ik dat ook voor de andere 2 gedaan maar dat lijkt niet te werken.
Nu zie ik dat de api voor alle 3 hetzelfde is. Klopt dat? Of gaat het daar mis?
Nu zie ik dat de api voor alle 3 hetzelfde is. Klopt dat? Of gaat het daar mis?
8 Antwoorden
Hallo Jaqueline,
Vervelend dat het automatisch versturen niet lijkt te werken. Het klopt dat de API sleutel voor alle drie je webshops gelijk zijn. Naast de API sleutel heb je ook nog een webwinkel ID. Wellicht dat het daar spaak loopt? Want die moeten namelijk wel verschillen, anders verzend je alle uitnodigingen vanaf één webwinkel. Je kunt de ID's vinden in je dashboard onder het tabblad "API".
Bedankt voor je reactie. De ID's zijn wel verschillend maar die kan ik verder nergens ingeven. Ik kan alleen een API opgeven.
Van welke webwinkelsoftware maak je gebruik? Dan kijk ik even e.e.a. voor je na!
Goedemorgen,
Is het mogelijk om opnieuw een uitnodiging naar een klant te versturen. Klant kan de automatische e-mail met de eerste uitnodiging en de herinnering niet meer terugvinden. Zij wil graag een review achterlaten. Kan er handmatig opnieuw een uitnodiging worden verstuurd en zo ja komt er bij de review ook te de melding " geverifieerde klant" te staan?
Beste Ronny,
Bedankt voor jouw vraag. Zelf kan je de uitnodiging niet opnieuw versturen, maar ik zou kunnen kijken of ik dat nog wel voor je kan doen. Als je een mail stuurt met de gegevens van de beoordeling en om welke webshop het gaat, pak ik het voor je op.
Wanneer een klant handmatig een review plaatst, dus niet naar aanleiding van een uitnodiging, zal de beoordeling niet de melding 'geverifieerde klant' krijgen.
Groet, Asoka
Wanneer een klant handmatig een review plaatst, dus niet naar aanleiding van een uitnodiging, zal de beoordeling niet de melding 'geverifieerde klant' krijgen.
Groet, Asoka
Hallo,
Bij 1 van onze 4 webshops zijn geen uitnodigingen verstuurd. Ogenschijnlijk lijkt alles goed te staan. Wij gebruiken Jouwweb en alle 4 de shops hebben een andere winkel id. Kunnen jullie zien wat er mis gaat?
Groet, Marc
Je antwoord