banner plaatsing/ widget

DWQA QuestionsCategorie: Techniekbanner plaatsing/ widget
Ruud asked 2 jaar ago

hallo

ik heb met mijn acount properliquids een koppeling met shopify draaien.

Ik krijg de widget wel in footer en header.json geinstalleerd, maar het ziet er niet echt goed uit.

Ik had de widget namelijk in de footer willen zetten in een bestaand onderdeel ( bv waar nu de afbeelding van lithofin staat- logo)

Tevens had ik een banner willen plaatsen op de product pagina maar ik kom er helaas niet echt uit

Ismail Akhan Staf answered 1 jaar ago

Hoi Ruud,

Fijn om te horen dat je onze widget en banners wilt plaatsen! Jammer dat het niet is gelukt om de widget in de footer te plaatsen.

Ik raad je aan om gebruik te maken van de UBB code in plaats van de IFrame. Hiervoor hoort de sidebar geactiveerd te zijn. Dit zorgt er namelijk voor dat de UBB code in de widget wordt veranderd. De UBB code van de widget kun je als volgt vinden:

1. Login op het WWK dashboard
  2. Klik op Promotie
  3. Klik op Widget
  4. Kopieer de UBB code (rechts onderin)

Deze code kun je in de thema editor in de voettekst als een stukje tekst plaatsen op de gewenste plek.

Voor het toevoegen van banners op de productpagina in Shopify raad ik je aan om het stappenplan op deze pagina te volgen.

Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je veel succes!

ruud answered 1 jaar ago

bedankt voor de reactie.

de pagina:

Voor het toevoegen van banners op de productpagina in Shopify raad ik je aan om het stappenplan op deze pagina te volgen.

verwijst naar een pay account pagina. dat lijkt me niet juist?

Ik heb de tekst [WEBWINKELKEURWIDGET layout=new_default theme=dark color=#ec008b show=yes view=slider amount=6 width=manual width_amount=280px height=250px interval=5000 language=nld]

willen knippen/ plakken maar dan krijg je echter slechts deze tekst te zien.

Ter info ik heb wel een koppeling gelegd tussen shopify en jullie shop.

Als ik de widget via het iframe plak in de footer, komt deze wel in beeld, maar ik krijg em niet op een plek dat mooi oogt ( hij wordt telkens ergens tussen gegooid)

Heb het ook in de header geprobeerd maar dan geldt hetzelfde.

ruud answered 1 jaar ago

update: ik moest in de app omgeving deze widget nog activeren.

Dat is nu gedaan, maar nu krijg ik de code niet meer uit de header.. haha

Ismail Akhan Staf answered 1 jaar ago

Hoi Ruud,

De sidebar hoort inderdaad nog te worden geactiveerd in app omgeving. De sidebar zorgt namelijk dat de tekst automatisch wordt veranderd.

De positie van de widget zou je eventueel met CSS kunnen veranderen. Op deze pagina vind je meer informatie over het personaliseren van de widget aan de hand van CSS.