Banner uitschakelen op 1 specifieke pagina, kan dat? Zo ja, hoe? :-)

DWQA QuestionsCategorie: TechniekBanner uitschakelen op 1 specifieke pagina, kan dat? Zo ja, hoe? :-)
Boris asked 4 jaar ago
Beste mensen,
Op 1 van onze pagina's op onze wordpress site, willen we de webwinkel-banner uitschakelen, die staat daar in de weg, vooral mobiel. De vraag is, hoe doe je dat?
grt Boris
Daan Staf answered 4 jaar ago
Beste Boris,   Bedankt voor je vraag of je onze banner kunt uitschakelen op 1 pagina. Ik neem aan dat je de WebwinkelKeur sidebar bedoeld. In je WebwinkelKeur dashboard kun je de sidebar de-activeren voor desktop en/of mobiel (dashboard > Promotie > Sidebar). Echter dit is dan voor je hele pagina. Het is niet mogelijk om per pagina een verschil te maken of je de sidebar toond. Je zou je developer kunnen vragen om op die pagina de sidebar te verbergen. Dat kan middels CSS code. Mvg. Daan
Boris answered 4 jaar ago
Hey Daan,
Je hele pagina bedoel je dan je hele site mee waarschijnlijk? ;-)
Ik bouw zelf mijn sites, CSS ben ik niet zo bedreven in ;-P
Veel plugins, zoals cookiebars etc hebben dit soort functies gewoon standaard ingebouwd, is dat niet een goeie nieuwe feature voor jullie plugin? ;-)
Ik ben vast niet de enige die hier tegenaan loopt :-)
grt Boris
Daan Staf answered 4 jaar ago
Beste Boris, Bedankt voor je suggestie of we een instelling kunnen toevoegen waarmee je per pagina kunt bepalen of onze sidebar getoond wordt of niet. Extra instellingen past niet in onze visie om onze software zo simpel en betaalbaar mogelijk te houden.
Simpel, goed en goedkoop! Daar gaan we voor. Dit betekend niet dat we er niets mee gaan doen. Ik neem deze behoefte mee ter overweging als we besluiten maken over de verdere doorontwikkeling.