Bedrijfsnaam wijzigen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsBedrijfsnaam wijzigen
Bram Nikkelen asked 3 jaar ago
Hallo,

Wij zijn vanaf 2013 als Promoheld ingeschreven. Nu ga we alleen vanaf deze week onder een nieuwe naam verder promohero. Is het mogelijk om het account van de webwinkel over te zetten?
Beste Bram,

Bedankt voor je bericht.

Je domeinnaam kun je wijzigen in je dashboard onder account>details. Mocht het ook nog bij je profielpagina staan, dan kun je dit wijzigen onder webwinkels>Promoheld> scroll naar onderen naar identiteit geverifieerd.  Succes!
Bram answered 3 jaar ago
Thanks,

Domein had ik al aangepast. Alleen kan ik ook de naam aanpassen? Op de pagina blijft hij nu op promoheld.nl staan.

Thanks,

Bram Nikkelen
bram nikkelen answered 3 jaar ago
Of is een naamswijziging niet mogelijk?
Hoi Bram,

Bij deze heb ik de URL gewijzigd. Kun je deze even controleren?

Is overigens de website inhoudelijk niet veranderd?

Ik zie je reactie graag tegemoet.
Bram Nikkelen answered 3 jaar ago
Hallo Celeni,

Bedrijf is zelfde gebleven en verkopen nog altijd promotieartikelen. We hebben alleen een nieuwe website en wilde wat internationaler. In het frans talige gedeelte van belgie was de naam niet helemaal goed. Daarom nu engels.

Bedankt voor het aanpassen. Ik kan nu een herkeuring aanvragen.

Bram Nikkelen
Beste Bram,

Dank voor je reactie. Helder!

Als je een herkeuring aanvraagt kunnen we alles voor de zekerheid nog even controleren.

Nog een fijne dag!
Bram Nikkelen answered 3 jaar ago
Laatste vraag.

Waar kan ik de herkeuring aanvragen?
Hoi Bram,

Dit kan in je dashboard wanneer je klikt op webwinkels>Promohero, scroll helemaal naar onderen.

Voor nu is dit niet meer nodig, bij deze heb ik je webwinkel al voor een herkeuring aangemeld.

Nog een fijne dag!