Belgie Land/Taal

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsBelgie Land/Taal
Marthijn Verstelle asked 3 jaar ago
Waarom is belgie niet een appart land/taal binnen webwinkel keur? Wij hebben een hoop frans sprekende belgen als klant. voor de beoordeling emails krijgen zij nu een nederlandse email ?!
Ismail Akhan Staf answered 3 jaar ago
Beste Marthijn,   Bedankt voor je vraag. Het is voor de webwinkelsoftware ,waar je webwinkel op draait, mogelijk om de taal van de uitnodiging op te geven. De webwinkelsoftware bepaald deze taal meestal op basis van het land waar de klant besteld. Omdat er in België 3 officiële talen zijn, namelijk Nederlands, Frans en Duits kan dit ervoor zorgen dat Frans sprekende klanten een Nederlandse uitnodiging krijgen. Sommige webwinkelsoftware hebben echter specifieke taalinstellingen. Zo kan de taal bijvoorbeeld ook gekozen worden op basis van de gebruikte taal binnen de webwinkel. Stuurt de webwinkel geen taal mee, dan wordt de standaard taal voor de uitnodiging gebruikt. Deze standaard taal kan worden ingesteld in ons Dashboard > Uitnodigingen > Instellingen > Standaard taal van uitnodiging. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens je een mooie dag toe. Mocht je nog vragen hebben, kun je deze ook e-mailen naar info@webwinkelkeur.nl