Skip to content

Bemiddeling mbt onterechte beoordeling

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpBemiddeling mbt onterechte beoordeling
Sander de Vries asked 2 maanden ago
Graag een bemiddeling over een zeer onterechte beoordeling over ons.
Klant heeft een verkeerd adres opgeven in zijn bestelling. Bestelling is direct de zelfde dag nog verzonden echter niet aangekomen. Klant heeft niets ontvangen en dat klopt ook want zijn opgegeven adres bestaat ook helemaal niet. Na een paar dagen een review gestuurd en we krijgen een 1 (!!) terug….Blijkt dat pakketje niet was afgeleverd door PostNL. We hebben daarna alles in het werk gezet een nieuwe zending af te leveren. Klant vertelde ons ook telefonisch dat we bij het opgegeven adres (zijnde 153 – A15) het moesten afleveren. We hebben telefonisch een nieuwe afspraak gemaakt door aan te geven dat we de bestelling die dag dan zelf afleveren in de avond. We zijn zelfs met onze eigen auto die kant op gereden en hebben na bijna een uur gezocht maar niet het opgegeven adres gevonden met nr 153 A15. Zelfs meerdere keren gebeld met het telefoonnummer maar er werd niet op gereageerd. Na een vierde poging en wederom VM in gesproken te hebben reageerde meneer en na wederom check van het adres bleek het nu te gaan om 143- A15. Volgens ons was meneer niet geheel meer helder (ziekte van Heineken..) en was hij zeer blij dat wij hem deze service gaven om het persoonlijk (na eindelijk het juiste adres van hem te hebben ontvangen) af te leveren. Hij was dolblij heeft ons die avond nog 2x gebeld over onze meer dan uitstekende en verregaande service. Ook gevraagd of hij de onterechte beoordeling over ons wilde aanpassen en dat had hij ook toegezegd. Want nogmaals kregen wij te horen dat hij dit ook niet meende en de service fantastisch vond. Nu zien we dat hij dit niet gedaan heeft en onze rating volledig onterecht daalt. We zijn het er dus ook niet mee eens met deze want we hebben alles in het werk gesteld deze man tevreden te stellen. Graag verzoeken wij jullie hierbij een bemiddeling op te starten. Wij hebben de betreffende klant ook zelf al gemaild maar willen jullie -gezien de wat vreemde situatie- hierbij betrekken.
Klant geeft ook aan dat hij het onmogelijk acht dat hij een verkeerd adres bij zijn bestelling heeft opgegeven (bijlage toevoegen werkt helaas niet via dit scherm) maar kunnen we uiteraard ter beschikking stellen.
Sander de Vries
DJS products
0646202444

1 Antwoorden
Daniel La Porta answered 2 maanden ago
Beste Sander,
Jammer om te vernemen dat je een negatieve ervaring hebt binnen gekregen.
Om dit eventueel voor jou op te kunnen lossen, wil ik je vriendelijk verzoeken om hiervoor het moderatieproces voor te volgen.

Naast de beoordeling zelf binnen het dashboard heb je de mogelijkheid om dit te doen (moderatie aanvragen).

Hier zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden:

– de review in kwestie mag niet ouder zijn dan 14 dagen;
– je moet eerst contact hebben opgenomen met de klant via ons systeem;
– de review moet inhoud hebben, letterlijk tekst waar we op kunnen modereren;

Mocht je aan deze voorwaarden kunnen voldoen, dan krijg je vanzelf die optie te zien en wanneer je die indient, dan gaan we er mee aan de slag voor je.

Je antwoord