Skip to content

beoordeling achteraf aanpassen

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpbeoordeling achteraf aanpassen
Jack asked 1 jaar ago

Hoi,

Klant had 5 setrren gegeven maar 1 ster voor bestelproces en 2 sterren voor prijs/kwaliteitverhouding. Ook slechts 2 sterren voor het product. Ik heb de klant gevraagd wat we kunnen verbeteren en nu geeft deze aan helemaal ons helemaal niet zo laag te willen beoordelen. Liever allemaal 5 sterren. Dus de vraag is, hoe kan de klant haar eigen beoordeling aanpassen?

Groet

Jack

1 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 1 jaar ago

Goedemiddag Jack,

Jammer dat jouw klant lage beoordelingen heeft gegeven voor het bestelproces, prijs/kwaliteit verhouding en het product. Fijn om te horen dat de klant dit alsnog wilt aanpassen. Zodra je een reactie stuurt via het WWK Dashboard krijgt je klant een e-mail van ons waarin de reactie in is opgenomen. In dat bericht bevindt zich ook een aanpaslink.

Hieronder lees je hoe je dit doet;
  1. Log in op jouw Dashboard
  2. Wanneer je bent ingelogd klik je op Beoordelingen > Beheren
  3. Zoek de betreffende beoordeling > Klik op Reageer
  4. Nu kies je voor het ‘Type’ reactie. Hierbij heb je 3 keuzes > kies voor Privé. Jouw klant ontvang nu een e-mail met daarin jouw reactie en een link om zijn/haar review aan te passen. Let op; jij ziet de aanpaslink niet. Alleen jouw klant ziet deze.

Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je veel mooie reviews toe!

Je antwoord