Hoi,
Klant had 5 setrren gegeven maar 1 ster voor bestelproces en 2 sterren voor prijs/kwaliteitverhouding. Ook slechts 2 sterren voor het product. Ik heb de klant gevraagd wat we kunnen verbeteren en nu geeft deze aan helemaal ons helemaal niet zo laag te willen beoordelen. Liever allemaal 5 sterren. Dus de vraag is, hoe kan de klant haar eigen beoordeling aanpassen?
Groet
Jack
Goedemiddag Jack,
Jammer dat jouw klant lage beoordelingen heeft gegeven voor het bestelproces, prijs/kwaliteit verhouding en het product. Fijn om te horen dat de klant dit alsnog wilt aanpassen. Zodra je een reactie stuurt via het WWK Dashboard krijgt je klant een e-mail van ons waarin de reactie in is opgenomen. In dat bericht bevindt zich ook een aanpaslink.
Hieronder lees je hoe je dit doet;- Log in op jouw Dashboard
- Wanneer je bent ingelogd klik je op Beoordelingen > Beheren
- Zoek de betreffende beoordeling > Klik op Reageer
- Nu kies je voor het ‘Type’ reactie. Hierbij heb je 3 keuzes > kies voor Privé. Jouw klant ontvang nu een e-mail met daarin jouw reactie en een link om zijn/haar review aan te passen. Let op; jij ziet de aanpaslink niet. Alleen jouw klant ziet deze.
Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je veel mooie reviews toe!