beoordeling met 1 ster

DWQA QuestionsCategorie: Questionsbeoordeling met 1 ster
Jessica asked 2 jaar ago
goedemorgen, Afgelopen week hebben wij een beoordeling gehad met 1 ster. Deze is niet zichtbaar bij de reviews. Is daar een speciale reden voor? Het is onze eerste 1 ster beoordeling (en doet zeer ;)) maar hoe werkt dit verder?
Connor Rakers answered 2 jaar ago
Goedemorgen Jessica, Bedankt voor je vraag! Vervelend om te horen dat je een 1 ster beoordeling hebt gekregen. Er is inderdaad een reden waarom je deze nog niet ziet; ons systeem zet negatieve reviews in quarantaine voor een periode van veertien dagen, waarin deze niet zichtbaar zijn. Dit is gedaan zodat de winkelier bij het ontvangen van een negatieve beoordeling de kans krijgt om het probleem dat de klant heeft ervaren op te lossen. Op deze manier gaan vaak zowel de klant als de winkelier er op vooruit. Mocht je het niet eens zijn met de review, en vinden dat deze in strijd is met onze gebruikersvoorwaarden, dan kun je een moderatieverzoek indienen. Meer informatie daarover vind je hier.   Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en dat je hiermee verder kan. Verder wens ik je hele prettige feestdagen toe!