Beoordelingen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsBeoordelingen
Davy asked 12 maanden ago

Goedemiddag,

Ik ben al jaren tevreden lid van Webwinkelkeur. Ik heb het al een keer eerder aangegeven.
Ik vind dat er 1 groot gemis is bij Webwinkelkeur en dat is dat er geen onderscheid gemaakt kan worden met het uitnodigingen van klanten uit Nederland en het buitenland.

Zoals je kunt zien zijn 80% van 1 sterren doordat de klant te snel 1 ster achterlaat als ze het na 7 dagen niet hebben ontvangen.
In deze moderne tijd zou het toch mogelijk moeten zijn om land afhankelijk een uitnodiging mail te sturen.
Dit zal veel 1 sterren schelen.

Ik snap dat jullie dit niet alleen voor mij zullen aanpassen, maar ik stuur de mail in de hoop dat er mee bedrijven zijn die hierover een melding hebben gemaakt.

Davy

Marc Staf answered 12 maanden ago

Hi Davy,

Dank voor je feedback, ik begrijp dat het leveringsproces voor buitenlandse klanten langer duurt dan bij Nederlandse en dat je daarom een onderscheid wil maken in het aantal wachtdagen voor de uitnodiging.

Het is op dit moment nog niet mogelijk, ik ga het als idee aanbrengen bij ons ontwikkelingsteam. Mocht het wel mogelijk worden dan informeren we je daar vanzelfsprekend over.