beoordelingsverzoek mail verzonden

DWQA QuestionsCategorie: Questionsbeoordelingsverzoek mail verzonden
Peer asked 3 jaar ago
Ik heb voor de eerste keer een mail verzonden naar enkele klanten van mijn webshop voor een beoordeling. In dashboard staat verzonden (groen) en daarachter in andere kolom "verzoek tot verwijdering" (rose). Is dit "verzoek tot verwijdering" gekomen van de klant? En moet ik daarnaar handelen en klant verwijderen uit mailbestand?   Hoor graag hoe of wat?   Bvd / grt Peer
caleni Staf answered 3 jaar ago
Goedemorgen Peer,

Wat goed dat je hier naar vraagt. Zoals je kunt zien in je dashboard staat er bij deze uitnodigingen in het roze een klokje. Je ziet hier een datum staan bij 'aangemaakt' en bij 'verzonden'. Je ziet dat er bij verzonden een datum in de toekomst staat. Dit omdat je waarschijnlijk hebt aangegeven de uitnodiging pas na een aantal dagen, nadat je de order hebt afgerond, naar je klanten wil versturen. Wanneer een uitnodiging in de toekomst wordt verstuurd, komt hier standaard bij te staan 'verzoek tot verwijdering'. Dit betekent dat wanneer er bijv. toch iets mis gaat met de order, om welke reden dan ook, je het verzoek tot het versturen van de uitnodiging nog kunt annuleren. Hier zou jij zelf op kunnen klikken, wanneer dit nodig is. In principe hoef je hier dus niets mee te doen en de melding verdwijnt wanneer de uitnodigingsdatum is gepasseerd.

Is het je zo helder?