Bepalen wat voor zekerheden in het rijtje staan op de site.

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsBepalen wat voor zekerheden in het rijtje staan op de site.
Niek asked 2 jaar ago
Beste, Sinds kort ben ik lid bij jullie met mijn webshop. Nu is het zo dat ik graag de drie belangrijkste zekerheden tussen het rijtje wil zetten als mensen met zijn muis over het winkelkeurmerk logo gaan aan de linkerzijde van het scherm.

Op dit moment is dat:
- Hart voor de zaak
- Identiteit
- Geschilbemiddeling

Nu is het zo dat ik graag de 'hart voor de zaak' zekerheid wil verwisselen met 'juridisch gecontroleerd'.

Is dit mogelijk om zelf te bepalen welke drie componenten er staan. Zo ja, waar kan ik dit veranderen?

Ik hoor graag van jullie!

Alvast bedankt.

Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Beste Niek,   Welkom bij WebwinkelKeur! Goed dat je de weergave van onze sidebar en widgets wilt personaliseren. Wij hebben een aantal mogelijkheden waardoor je de weergave kunt wijzigen. Dit kun je vinden door in te loggen in jouw WWK Dashboard > Promotie > Sidebar Het is echter niet mogelijk in deze instellen een wijziging in dit rijtje aan te brengen.   Indien je over programmeerkennis beschikt kun je wijzigen in onze widgets aanbrengen met CSS. Op deze pagina kun je hier meer over lezen.   Ik wens je alvast een fijn weekend toe.