beschrijving

A. Groenendijk asked 2 jaar ago
Beste ,  Vandaag kwam er een beschrijving van de webwinkel voorbij, zoals ik die eerder opgaf aan Webwinkelkeur. Bestaat de mogelijkheid om deze tekst aan te passen? Ook bekeek ik de verzonden review-verzoeken. Slechts enkelen reageren erop. Wat doen jullie eraan om dit minimale resultaat te verbeteren? Vriendelijke groet, Angela Groenendijk
caleni Staf answered 2 jaar ago
Goedemorgen Angela,

Bedankt voor je bericht. De beschrijving van je uitnodigings tekst kun je aanpassen in je dashboard onder uitnodigingen>instellingen.
Wat betreft het verhogen van het aantal klanten dat een review achter laat, ik zie in je dashboard dat je nog geen one-click reviews accepteert en nog geen herinnering uitnodigingsmail hebt ingesteld. Deze kun je nog aanzetten in je dashboard onder uitnodigingen>instellingen. Het voordeel van een one-click review is dat klanten alleen maar beoordelen middels het achterlaten van een aantal sterren. Dit is dus een snelle manier van reviews verzamelen. Het nadeel is dat wij op deze reviews niet kunnen modereren, daar er geen beschrijving wordt achtergelaten. Lees meer hierover in dit blog: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/verzamelen/one-click-reviews/