DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpbestelde en betaalde matrassen bij Nirwana matrassen niet ontvangen op afgesproken datum en kan ze niet meer bereiken
Marij Roovers asked 3 jaar ago
heb twee matrassen besteld en betaald bezorgdatum was 10 April besteld op 31 Maart niks ontvangen en vervolgens kan ik Nirwana op geen enkele manier meer bereiken ze staan wel als zeer betrouwbaar op de lijst van keurmerk kunt u iets voor ons betekenen om of de matrassen of ons geld terug te krijgen bvd c.roovers @home.nl is ons mail adres
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Marij,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met een lid van ons. Ik zou je willen vragen of je een geschil bij ons wilt indienen via deze link: https://dashboard.webwinkelkeur.nl/disputes/add/1209388?lang=nld Op deze manier komt je geschil ook officieel in ons systeem binnen. Ook krijgt de webwinkel hier gelijk bericht van. Zij krijgen vervolgens 7 dagen de tijd het geschil op te lossen, of in ieder geval een reactie te geven. Lukt dit niet, dan helpen wij na deze 7 dagen bemiddelen.