Bestelling #40138

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsBestelling #40138
Stefan asked 2 jaar ago
Hoi, Ik wil moderatie aanvragen voor een review maar de optie staat er niet bij.  De klant heeft zelf een foutief adres doorgegeven. Wij kunnen er niets aan doen dat het daardoor later aankomt.
Marc Staf answered 2 jaar ago
Beste Stefan,   Jammer om te vernemen dat je een negatieve review hebt ontvangen. Goed dat je dit kenbaar maakt.   Voor One-Click reviews is het niet mogelijk om een moderatieverzoek in te dienen. Een optie is om contact op te nemen met de klant om te proberen een hogere score te ontvangen.   Indien je liever geen gebruik meer maakt van de One-Click Reviews kun je dit gemakkelijk uitzetten. Hiervoor log je in op jouw Dashboard en klik je op Uitnodigingen > Instellingen > Scroll naar beneden en klik het vinkje uit achter 'One Click Reviews toestaan'.   Ik hoop dat je hier verder mee komt en ik wens je alvast een fijn weekend toe. ^Marc
Stefan answered 2 jaar ago
Bedankt voor het verhelderen Marc. Ik zal even overleggen met mijn collega's, merci! Mvg, Stefan
Marc Staf answered 2 jaar ago
Heel graag gedaan Stefan, en mocht ik hierbij nog kunnen helpen laat het me weten. ^Marc