Bol beoordelingen

DWQA QuestionsCategorie: TechniekBol beoordelingen
Olaf asked 3 jaar ago
Kan ik de Bol.com beoordelingen (laten) opnemen op de eoa manier?   https://www.bol.com/nl/nl/v/imperio-cosmetics-benelux/1507542/?offerId=1001034558052745&productId=9300000030358100   Groet, Olaf
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Olaf,

Bedankt voor je vraag. Goed dat je hiernaar informeert. Bol.com is in zoverre te koppelen met WebwinkelKeur dat de reviews welke via Bol.com zijn verzameld ook aan de ledenpagina kunnen worden gekoppeld. Dit kan door in te loggen in het WWK Dashboard > Beoordelingen > Externe bronnen.
Op deze pagina kun je hier meer over lezen. Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je een mooie dag toe.
Olaf answered 3 jaar ago
Hoi Caleni,   Dank voor je antwoord maar het (+ de pagina) helpt niet echt. Ik probeer de reviews van deze pagina toe te voegen: https://partner.bol.com/sdd/reviews/ Maar als ik die url toevoeg dan werkt dat niet. 2 vragen:
  1. hoe moet ik dat doen
  2. wat bedoel je met ledenpagina?
Alvast dank, Olaf
Olaf answered 3 jaar ago
PS het is gelukt! Maar weet nog niet wat je met ledenpagina bedoelt ;-)
caleni Staf answered 3 jaar ago
Hi Olaf,

Fijn om te horen dat het inmiddels is gelukt!

Wat betreft de ledenpagina, dat is deze pagina: https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/IMPERIO-Cosmetics_1213337

En wanneer je dan klikt op reviews, zie je aan de rechterzijde de externe beoordelingen staan :)

Mochten er nog vragen zijn, stel deze dan gerust!