Inmiddels hebben wij meerdere meldingen van leden gekregen over dit probleem. Er zijn wat onvoorziene complicaties bij deze feature. We houden een lijst bij van alle issues en zijn ermee bezig. Hopelijk kunnen we je morgen positief berichten. Hopende je voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
Caleni
Webwinkelkeur
Afgelopen donderdag hebben we een feature update doorgevoerd: https://www.webwinkelkeur.nl/reviews-uit-andere-platformen-automatisch-toegevoegd/
Inmiddels hebben wij meerdere meldingen van leden gekregen dat er veranderingen zijn opgetreden in de weergave van de externe beoordelingen. Er zijn helaas wat onvoorziene complicaties.
Volgens mij ervaar jij 3 verschillende problemen:
- De reviews van bol.com worden niet meer weergegeven. Dit probleem is opgelost, dat kun je controleren op je ledenpagina: https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/InktDeal-com_1205749/reviews
- Van de reviews vanuit bol.com geven we nu alleen de samenvatting weer van de laatste 3 maanden. Eerder toonden we de volledige historie. We willen opnieuw de volledige historie tonen, er is op dit moment een developer bezig om dit te realiseren. Er kan nog niet aangeven of dat vandaag ook al gaat lukken.
- Bol.com heeft meerdere profielen van 1 shop. We tellen die reviews wel bij elkaar op, maar we linken maar naar 1 profiel. Zou je het nog steeds een probleem vinden als straks het totale aantal reviews en de totale score wel weer klopt? We twijfelen namelijk nog of we beide links weer willen toevoegen.
Mijn excuses voor het ongemak. We zullen er alles aan doen om de problemen zo snel mogelijk te verhelpen. Met vriendelijke groet,
Daan
WebwinkelKeur
Beste Wout, Zojuist heb ik geverifieerd dat nu al je beoordelingen bij Bol.com weer worden meegenomen. Dat kun je zien op: https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/InktDeal-com_1205749/reviewsDaarmee hebben we het belangrijkste probleem opgelost. In de loop van de week gaan we kijken of we ook een oplossing kunnen bieden dat we nu naar 1 profiel bij Bol.com linken (de reviews van alle profielen tellen al wel mee). Mocht je verder nog iets tegenkomen bij de beoordelingen van externe bronnen dan hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet,
Daan
WebwinkelKeur
Bij de externe reviews haalt het systeem voor beide webwinkels nu de reviews van 1 verkoopaccount van bol.com op, waardoor nu bij 1 webwinkel de verkeerde externe reviews van bol.com worden opgehaald en getoond. In de praktijk; bij webwinkel Nero Gold worden de externe reviews van bol.com opgehaald vanuit de bol.com verkoopaccount van Nero Gold. Bij webwinkel Hondenvoer-winkel.nl worden ook bij de externe reviews van bol.com opgehaald van de verkoopaccount van Nero Gold, hier zouden echter de reviews van bol.com van de verkoopaccount van Hondenvoer-winkel.nl moeten worden opgehaald. Wanneer we de url voor het ophalen van de reviews van bol.com bij hondenvoer-winkel.nl willen aanpassen komt de melding: "De review bron die je probeerde toe te voegen had geen match met je webshop URL. De URL of het BTW nummer moet te matchen zijn aan je webshop." In het dropdown menu bij externe reviews is wel de juiste webwinkel hondenvoer-winkel.nl geselecteerd Hoe kan ik dit wijzigen zodat bij de externe reviews van hondenvoer-winkel.nl de bol.com reviews van deze webshop correct worden opgehaald?
WebwinkelKeur
Mochten er verdere vragen zijn dan vernemen we die graag via info@webwinkelkeur.nl.