Boze klant.

Joey asked 4 jaar ago
Vind dit de slechtste services ooit, haal hier een zakje pepernoten vervolgens nog geen 5minuten later besef ik mij dat ik een miskoop heb gedaan wil met het tasje en de pepernoten en mijn KASSABON terug naar de zaal (van Delft ter zwolle) gevestigd aan de diezerstraat en er word geweigerd om mijn geld terug te geven
Daniel La Porta answered 4 jaar ago
Beste Joey, vervelend dat je een miskoop hebt gedaan, heb je niet van te voren kunnen proeven? :think:  Wat betreft onze dienstverlening, wij kunnen je alleen assisteren wanneer je online iets hebt aangeschaft. In een fysieke winkel gelden namelijk andere regels waar wij verder geen advies over kunnen geven. In dit geval zou ik zeggen dat het een gevalletje helaas pindakaas is, omdat het ook nog eens bederfelijke producten zijn en ik me de reactie van de winkelier kan voorstellen wel. Ik zou in deze tijden ook geen pepernoten terugnemen, al dan niet verpakt en met bon :zipper: . Denk dat je er verstandig aan doet om je pepernoten lekker aan iemand anders te geven die ze wel lekker vindt en zelf op zoek te gaan naar jouw perfecte pepernoot ;) :hug:  Succes! Groet ^Daniel