Buckaroo korting en reviews van Buckaroo

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpBuckaroo korting en reviews van Buckaroo
Boris asked 4 jaar ago
Beste mensen,
Momenteel werken we met Mollie en dat gaat op zich als een speer, maar er zijn wat dingen die beter kunnen bij ze, op informatief vlak.
Nou biedt WWK dus en korting aan bij Buckaroo, alleen als je zoekt op de ervaringen met dat bedrijf, dan liegen de reviews er niet om! Ze krijgen gemiddeld een 1,9 dat is niet best!
Dus, aangezien WWK voor kwaliteit staat, is de vraag, waarom is Buckaroo jullie partner hierin ondanks hun lage waarderingen?
grt Boris
caleni Staf answered 4 jaar ago
Beste Boris,

Bedankt voor je bericht en goed dat je zo kritisch bent en onderzoek doet alvorens je van betaalprovider zou wijzigen.
Ik snap dat wanneer je ziet staan 1.9, dat je hier van schrikt. Alleen is Buckaroo een groot bedrijf dat niet actief reviews verzamelt op TrustPilot en dan krijg je dit als resultaat. Voor wij deze korting aan gingen bieden hebben wij gepolst onder webwinkeliers wat hun ervaring is met Buckaroo. Inhoudelijk waren de reacties zeer positief. Het enige minpunt was toen de prijs. En dat is juist met deze aanbieding opgelost. Het enige verbeterpunt voor Buckaroo is de acceptatie, dat duurt wat langer dan bij bijvoorbeeld Mollie.

Mocht je toch nog meer vragen hebben, stel deze dan gerust.