dagen tot versturen uitnodiging

DWQA QuestionsCategorie: Techniekdagen tot versturen uitnodiging
Marlot van den Hoek asked 4 jaar ago
Hallo, ik zou graag het aantal dagen aanpassen tot het versturen van de uitnodiging, deze staat nu volgens mij op 7 maar dit zou ik graag verkorten, ik kan alleen nergens vinden waar dit kan.. wel  heb ik gevonden waar ik het aantal dagen tot de herinneringsmail kan aanpassen, maar niet van de eerste uitnodiging. Ook vraag ik me af of de uitnodigngen vanuit mijn email adres worden verzonden.. ik heb er mijn vraagtekens bij of het veriferen van mijn email goed is gegaan. zouden jullie dit na kunnen kijken? Bedankt alvast!
Marcel Landeweerd Staf answered 4 jaar ago
Beste Marlot,
Het aantal dagen waarna een reviewverzoek wordt verzonden aanpassen kan via de module instellingen (dus niet in ons dashboard). Hoe dit precies gaat ligt af van de webwinkel software die je gebruikt.

Ik vermoed dat jij Mijnwebwinkel gebruikt. Daar kun je bij de module instellingen door op ons dashboard in te loggen, naar Installatie te gaan, mijnwebwinkel te kiezen en daar te kiezen voor "Login op onze speciale mijnwebwinkel integratie". De rechtstreekse link naar de Mijnwebwinkel integratie is https://www.webwinkelkeur.nl/mijnwebwinkel/login.php. Als je daar de stappen doorloopt kun je ook het aantal dagen instellen na order verzending waarna de klant een reviewverzoek moet krijgen.

Wat de afzender van je e-mails betreft. Hiertoe moet je 3 stappen doorlopen. Hoe dit werkt staat hier uitgebreid uitgelegd. Ik heb het bij jou even gecontroleerd en deze stappen zijn nog niet doorlopen, daarom wordt nu gewoon de standaard afzender (WebwinkelKeur) voor jouw e-mails gebruikt. Ik hoop dat je met deze stappen de afzender alsnog aan kunt passen, wellicht ben je daar wel even de hulp van je hoster bij nodig, in dit geval Mijnwebwinkel.

Succes.