Duplicaat uitschakelen?

DWQA QuestionsCategorie: Product reviewsDuplicaat uitschakelen?
Froukje asked 3 jaar ago
Ik wil productreviews inschakelen, maar vraag me af of ik wat aan de duplicaten kan wijzigen? Ik heb veel klanten die regelmatig bestellen, sommigen zelfs meerdere keren per week. Die worden nu nog terecht als duplicaat aangemerkt. Maar wanneer ik de productreviews inschakel ga ik hierdoor wel veel potentiële productreviews missen. is hier wat aan te doen? Met vriendelijke groet, Froukje
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Froukje,

Bedankt voor je bericht. Helaas is dit momenteel nog niet mogelijk. Bedankt voor je input en feedback, want dit is wel iets om mee te nemen en wellicht in de toekomst nog gesplitst gaat worden.   mvg,

Caleni
Froukje answered 3 jaar ago
Hoi, Is hier inmiddels als iets mee gedaan? Hoeveel tijd moet er eigenlijk tussen bestellingen zitten om niet als duplicaat aangemerkt te worden? Met vriendelijke groet, Froukje
caleni Staf answered 3 jaar ago
HI Froukje,

Hierin is helaas nog niets veranderd, daar we eerst voor meerdere webwinkelsoftware product review koppelingen aan het bouwen zijn.

Wanneer een beoordeling van hetzelfde mail- of IP-adres is en binnen 4 maanden is afgegeven, wordt deze gemarkeerd als duplicaat.

Ik wens je nog een prettige dag verder!