e-bike prijzen excl btw

DWQA QuestionsCategorie: Questionse-bike prijzen excl btw
Wilma Martens asked 3 jaar ago
Geachte heer/mevrouw, Ik heb een e-bike gekocht bij Roto Tweewielers met een accu van 417Wh. Ik had een aanbieding gezien op hun website. 2349,00 incl. accu 375Wh standaard. Meer prijs accu 50,00. Er wordt niet gemeld of de prijzen incl of excl btw zijn. Normaal voor consumenten zijn het incl. prijzen. Zover ik weet. https://www.rototweewielers.nl/fietsen/elektrische-fiets/accu-elektrische-fiets/qwic-417-drager/qwic-premium-mn8-diamond-steel-blue-417wh-accu/ Bij het ontvangen van de order betaal ik 469,41 aan btw. Totaal prijs 2799,= excl. 10,00 verwijderingsbijdrage. Conclusie: Prijzen excl. btw op website mag dat?
Nizella Nukic Staf answered 3 jaar ago
Hallo Wilma, ik kan mij voorstellen dat dit voor verwarring heeft gezorgd. Een webwinkel is verplicht om de prijzen inclusief BTW te tonen indien deze ook producten aan consumenten verkoopt. Ik zie dat Roto Tweewielers geen lid is van ons keurmerk. Ik kan daarom helaas zelf geen contact met hen opnemen om ze te verzoeken de prijzen inclusief BTW te tonen. Ik raad je daarom aan om zelf, indien gewenst, contact met hen op te nemen hierover. Ik hoop dat je hier verder mee komt en ik wens je alvast een mooi weekend toe. Groeten Nizella
Wilma Martens answered 3 jaar ago
Hallo Nizella, Hartelijk dank voor je snelle antwoord. Ik had al contact opgenomen met Roto met de link van hun website. Zojuist hebben ze mij gebeld. Prijs is aangepast conform website.  Nogmaals bedankt. Met vriendelijke groet, Wilma
Nizella Nukic Staf answered 3 jaar ago
Hallo Wilma, graag gedaan ;) Ah kijk! Dat is fijn. Goed van Roto Tweewielers dat ze er meteen werk van hebben gemaakt. Ik wens je een heel mooi weekend toe. Groeten Nizella