eenmalig beoordeling instellen

DWQA QuestionsCategorie: Questionseenmalig beoordeling instellen
Jessica asked 3 jaar ago
Beste lezer, Hoe stel ik in dat de klant éenmalig een 'oproepje' ontvangt om mijn website en diensten te beoordelen. Er zijn nml klanten die meerder keren bestellen en dan wil ik voorkomen dat er weer naar een beoordeling | review wordt gevraagd. Hoor graag hoe ik dit kan aanpassen. Groet, Jessica van Lovely Scarfs
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Jessica, Bedankt voor jouw vraag. Klanten die een beoordeling plaatsen zullen binnen een maand geen nieuwe uitnodiging ontvangen als zij weer een nieuwe bestelling plaatsen. Na het plaatsen van een beoordeling wordt er dus ook een maand lang geen uitnodiging meer naar deze klant gestuurd. Pas als een klant na die maand weer een bestelling plaatst, ontvangt hij wel weer een uitnodiging.

Bij sommige van onze plugins kan je ook instellen dat een klant nooit meer een tweede uitnodiging krijgt als deze al eens een beoordeling heeft achtergelaten. Dit kan echter niet bij alle webshopsoftwares. Hiervoor kan je dan ook het beste even kijken in de plugin die jij hebt geïnstalleerd op jouw webshop.    Groet, Asoka
Jessica answered 3 jaar ago
Dank voor je response Asoka. duidelijk maar dit helpt mij niet veel verder vind ik. ik heb nml geen idee hoe ik dit uitzoek bij de plug-in op mijn webshop. is er een mogelijkheid tot toelichting | hulp hiervoor? groet, Jessica LOVELY SCARFS
Jessica answered 3 jaar ago
Nog even een toelichting, bij de plug-in Wordpress staat een keuze menu: UITNODING VERSTUREN: - na elke bestelling - alleen bij de eerste bestelling - nee geen uitnodiging sturen   ik heb nu de middelste aangevinkt. volgens mij moet dit het juiste zijn. Asako dan ben ik er uit, FANTASTISCH  DANK!! groet, Jessica
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Jessica,    Dat heb je inderdaad helemaal goed. Je hebt de instelling gevonden. De reden dat ik hier in mijn eerste antwoord niet dieper op in ging is dat niet elke plugin voor elk webshopplatform deze optie biedt. Om die reden is het dan ook beter om zelf even in de plugin te kijken, zoals je nu hebt gedaan.   Groet, Asoka