Skip to content

Email instellen

DWQA QuestionsCategorie: TechniekEmail instellen
Johan van \’t Hul asked 4 maanden ago
Beste WinkelKeur,
Ik heb mijn account emailadres johan@hullo.nl, maar kan ik ook de beoordelingen via een ander emailadres ( info@znoet.com) laten versturen of in ieder geval als de klant een reply geeft niet naar mijn account email adres linken?
 
MvG
 
Johan van ’t Hul

2 Antwoorden
Nelianne answered 4 maanden ago
Hallo Johan,
Ja hoor, dat kan. Wanneer je je e-mailadres wijzigt naar info@znoet.com zullen de uitnodigingen (en dus ook de reply’s) naar dat adres verzonden worden.
Nu kan je op twee plaatsen je mailadres wijzigen:
 
Plek 1 onder “Webwinkels”: als je hier op de naam van je webwinkel klikt, dan zie je de gegevens die publiekelijk zichtbaar zijn op de ledenpagina (onder “identiteit geverifieerd”). Heb je de sidebar geïnstalleerd, dan komen ook deze gegevens naar voren als men daar op klikt. Dit is informatie die relevant is voor bezoekende klanten.
Plek 2 onder “Account – details”: op deze plek kan je de gegevens aanpassen die nodig zijn voor onze administratie en interne correspondentie. Behalve het KvK nummer is er verder niks zichtbaar naar de buitenwereld. Hier kun je tevens ook je wachtwoord aanpassen waarmee je in je dashboard inlogt.
In dit geval is het aanpassen van het mailadres op plek 1 voldoende. Dan kan je je andere mailadres nog steeds gebruiken om in te loggen e.d.
Ik verneem graag of het is gelukt!

Johan answered 4 maanden ago
Hoi Nelianne, Bedankt voor de info! Ik heb het aangepast! En geverifieerd…

Je antwoord