erkend webwinkel keurmerk Duitsland en Belgie/ Frankrijk

DWQA QuestionsCategorie: Questionserkend webwinkel keurmerk Duitsland en Belgie/ Frankrijk
Gerrit Medema asked 2 jaar ago
Zou u ons hierin kunnen adviseren.  zij al geruime tijd actief op de Duitse Markt met onze shop en hierin valt ons op dat een keurmerk belangrijker gaat worden dan een beoordeling dit zien wij sterk in  de terugloop van de beoordelingen.  Nu staat onze service hoog in het vaandel en willen dit op allerlei manieren dit ook kenbaar maken op onze site.  Wij weten als geen ander hoe belangrijk dit is als je succesvol wilt zijn in andere landen en in het speciaal Duitsland.   hoor graag even van jullie    Mvg  team Tegelvast.
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Beste Gerrit,   Bedankt voor jouw interesse in ons keurmerk! Een keurmerk is tegenwoordig inderdaad net zo belangrijk als positieve reviews. Wij bieden een keurmerk en reviewsysteem in één pakket aan. Het Pro pakket biedt ondersteuning voor meertalige webwinkels   Ons Duitstalige webwinkel keurmerk is gebaseerd op Europese eisen en regels. We pretenderen hiermee dus niet een complete juridische controle volgens Duitse wetgeving te doen, maar een controle op Europese regels die we belangrijk achten voor consumenten.   Het is fijn om te lezen dat service hoog in het staat en dat jullie dit op elke mogelijke manier willen laten zien. Hierin bieden wij ondersteuning bieden door middel van banners, widget en sidebar. Duitstalige klanten krijgen een Duitstalige review verzoek en de widget en banners zijn dan ook in het Duits.   Ik hoop dat je hier wat aan hebt en wens jullie veel succes met het veroveren van de Duitse markt!