Externe Bronnen toevoegen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsExterne Bronnen toevoegen
Smartific asked 2 jaar ago
Goedemorgen,  Wij hebben een webshop in twee talen, een .com en een .nl variant. Kunnen we hiervan de reviews koppellen doormiddels van externe bronnen?  https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/Smartific-nl_1210371/reviews

Nu worden beide afzonderlijk getoond terwijl er bij hetzelfde bedrijf besteld wordt.

We horen het graag.

Alvast bedankt.

Goedemorgen,

Goed dat je de reviews van beide websites aan elkaar wilt koppelen en alle reviews hiermee wilt weergeven. Dit kan helaas niet door deze te koppelen via externe bronnen.

Je kunt wel het bedrijvenoverzicht activeren door in te loggen in het WWK Dashbaord > Beoordelingen > Bedrijvenoverzicht > Activeer bedrijvenoverzicht. Hiermee worden de webpagina’s aan elkaar gekoppeld en weergeven aan de rechterkant van de ledenpagina.

Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je een zonnige dag toe.

Smartific answered 2 jaar ago
Goedemorgen Ismail, Bedankt voor je reply.  Helaas is dit niet het gene wat we zoeken. Omdat we meerdere shops hebben die we daar niet willen hebben. De aangegeven twee shops is echt één webwinkel met twee domeinen. De rest staat daar los van.  Eigenlijk best een mooie functie om te activeren binnen webwinkelkeur. Wij nemen aan dat wij niet de enige zijn die meerdere domeinen hebben voor 1 webshop.

Mocht het uiteindelijk mogelijk zijn dan horen wij dat graag.

Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Goedemiddag, Ik kan mij voorstellen dat je alle reviews voor de beide webwinkels samen wilt voegen, omdat het toch 1 webwinkel is. Je kunt ook 1 webwinkel ID koppelen aan beide webwinkels en de de sidebar configureren door in te loggen in het WWK Dashboard > Promotie > Sidebar > Meertaligheid > Baseer de taal op de URL of op het "lang" attribuut van de <html> tag. De ledenpagina wordt dan in die taal weergeven. De reviews van de ene winkel kan ik vervolgens op 1 van beide webwinkels plaatsen.
Smartific answered 2 jaar ago
Goedemorgen Ismail,   Bedankt voor de reply.    Dit was in eerste instantie ook het idee. Toen werd ons verteld dat er per domein één winkel aangemaakt moest worden met een separate beoordeling setup. Goed om te weten dat het gewoon gecombineerd mag worden. Wij gaan er eens over na denken en monitoren of dit nu nog de wens is.    Bedankt voor het antwoord.
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Goedemiddag, Het is inderdaad het beste om de domeinen gescheiden te houden, omdat je deze dan los van elkaar kunt configureren. Als het geen probleem is om bij beide domeinen dezelfde configuratie (qua taalinstellingen) te gebruiken kun je hier ook wel voor kiezen. Ik hoor het graag als je de reviews wilt combineren en wens je voor nu een succesvolle dag toe.