Externe reviewbronnen

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpExterne reviewbronnen
Dylan Dekker asked 4 jaar ago
Beste, De volgende reviewbronnen kan ik niet koppelen aan mijn Webwinkelkeur pagina, kunnen jullie dit doen?
- Google place id: ChIJcewhNeJXz0cRY6XmKDJ1tNU
- 2e Bol.com account: https://www.bol.com/nl/v/plakwallet-be/1408288/
- Trustpilot van Bol.com account: https://nl.trustpilot.com/review/plakwallet.com

Groet,
Dylan
Handigs
Beste Dylan,

Bedankt voor je bericht.

Zou je willen controleren of bij de externe bronnen het postadres, het kvk-nummer en de URL van de website overeenkomen bij wat bij ons is ingevuld? Dit moet namelijk allemaal gelijk zijn. Wanneer dit allemaal klopt, wil je dit dan laten weten, dan zal ik je probleem doorzetten naar onze technische dienst.
Dylan answered 4 jaar ago
Beste Caleni, De infomatie klopt. Groet, Dylan
Beste Dylan,

Bedankt voor je reactie en het controleren. Dan zal ik je probleem doorzetten naar onze technische dienst. Wanneer ik van hen een reactie heb zal ik je gelijk berichten.
Hoi Dylan,

Onze technische dienst heeft het volgende laten weten: 1. Google - De bron is toegevoegd en we hebben het in het systeem, maar ze hebben nog geen reviews _COPY1@52.6604087,4.7555356,15z/data=! 4m5! 3m4! 1s0x47cf57e23521ec71:0xd5b4753228e6a563! 8m2! 3d52.6647522! 4d4.755085 zodra ze een review ontvangen zal deze automatisch verschijnen. 2. Bol.com - deze lijkt te kloppen. 3. Trustpilot - de bron die ze willen toevoegen heeft een andere url dan hun webwinkel. (plakwallet) Zou je dit nog eens na willen kijken?