Extra kosten product review instellen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsExtra kosten product review instellen
Marlien asked 3 jaar ago
Hi WebwinkelKeur, Wij hebben een vraag over de activering van de functie product review. Wij hebben namelijk het plus pakket en daar staat een vinkje bij product reviews, dat zit dus in het pakket. Nu krijgen wij een melding van onze webbouwers dat deze funtie nog geactiveerd moet worden voor 9,95 éxtra per maand. Klopt dit? We horen graag hoe dit zit. Met vriendelijke groet, Kaatje Katoen Marlien
Connor Rakers Staf answered 3 jaar ago
Hallo Marlien, Dank voor je interesse in onze product review dienst! Het vinkje bij het pluspakket geeft aan dat product reviews beschikbaar zijn voor jou, maar ze zitten niet standaard in het pakket. Wel kan ik je vertellen dat onze product reviews goedkoper zijn dan elders.
We begrijpen je verwarring hierover, en wij willen geen valse verwachtingen scheppen. Daarom heb ik dit doorgegeven aan ons development team en zij gaan er mee bezig om dit overzichtelijker te maken. Vriendelijke groet,
Connor
Marlien answered 3 jaar ago
Bedankt Connor. We hebben inmiddels de extra optie actief gemaakt en onze web-bouwers hebben de plug-in geïnstalleerd. Alleen nu is het nog niet zichtbaar en zij geven aan dat ze het klaar hebben gezet. We hebben nog geen factuur ontvangen van de extra kosten. Heeft dat ermee te maken? Of wordt dit gewoon maandelijk afgeschreven? Alvast bedankt.
Connor Rakers Staf answered 3 jaar ago
Hallo Marlien, Ik heb even voor je gekeken. De plug-in is inderdaad goed geïnstalleerd en de eerste uitnodigingen zijn verzonden! Je ziet nog geen product reviews omdat je klanten deze nog niet hebben achtergelaten. Wanneer dit gebeurt zullen ze vanzelf verschijnen. Je kunt de uitnodigingen bekijken in je dashboard onder: uitnodigingen -> verzonden. Wanneer je product reviews hebt kun je deze zien in je dashboard onder: beoordelingen -> product reviews. Hopelijk ben je hiermee geholpen!
Vriendelijke groet, Connor
Marlien answered 3 jaar ago
Hi Connor, Oké dat is duidelijk. Maar het is toch ook logisch dat klanten ook zomaar iets achter kunnen laten bij producten en dat de reviews voor iedereen zichtbaar zijn, dat is juist de bedoeling van reviews. Ik zie die mogelijkheid bij andere bedrijven namelijk wel, die WebwinkelKeur gebruiken. Als er nog geen reviews bij staan, staat er: 'Nog geen beoordelingen --> schrijf een review.' Dit is dus los van de uitnodigingen. Hoe kunnen wij dit inbouwen? Groeten, Kaatje Katoen Marlien
Hi Marlien,
Dit moet je nog even activeren. Dat kan als je inlogt in Wordpress. Ga naar Woocommerce -> settings -> products en klik op enable product reviews.
Daarna zou de "schrijf een review" knop moeten verschijnen op je website! Met vriendelijke groet,
Connor
Marlien answered 3 jaar ago
Hi Conner, Bedankt voor je antwoord. Als ik dit aanvink, wordt het nog niet zichtbaar. Alleen als je naar een product gaat en daar ook nog een vinkje aanzet, maar dit zou betekenen dat je handmatig alle producten moet activeren voor beoordelingen. Waar we het nu trouwens over hebben zijn de beoordelen van WooCommerce zelf en niet van WebwinkelKeur, waar nu extra voor betalen, terwijl WooCommerce gratis is. Ik hebben één van jullie ook nog even gesproken op de Webwinkel Vakdagen. Je collega zei dat het mogelijk was dat er een fout kan zitten in een bepaalde combinatie van thema's van de website oid, dat daarom de functie niet werkt. Hopelijk kan dit snel worden opgelost. Hartelijk groet, Kaatje Katoen Marlien