Extra review uitnodigingen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsExtra review uitnodigingen
Ryan van Brunschot asked 3 jaar ago
Hoi, Een klant van mij (Out of Africa Interiors) is vanochtend goedgekeurd. Nu heeft ze nog ±168 oude bestellingen in de webshop staan die nooit ergens voor uitgenodigd zijn. Is het mogelijk om eenmalig deze mensen uit te nodigen voor een review? Op dit moment zit er een limiet van 15 p/m op het account. Normaliter zal dit ook rond de 5-10 liggen per maand, vandaar dat een upgrade niet wenselijk is.
Daan Staf answered 3 jaar ago
Beste Ryan, Bedankt voor je vraag hoe Out of Africa Interiors oude klanten kan uitnodigen voor het afgeven van een beoordeling rekening houdend met de limiet bij het START pakket van 15 uitnodigingen per maand. Het is niet mogelijk om eenmalig de limiet te verhogen. Out of Africa Interiors zou natuurlijk een hoger abonnement kunnen nemen, maar ik begrijp dat dat niet wenselijk is. Wat je wel kunt doen is richting het einde van de maand kijken hoeveel uitnodigingen je nog over hebt en die gebruiken om wat oude klanten uit te nodigen. Mijn advies daarbij is om niet te ver terug te gaan. Het is voor een klant heel gek als die een half jaar na een bestelling nog een uitnodiging krijgt om de service van de webwinkel te beoordelen. 1 maand terug is ok, of misschien 2 maanden, maar verder zou ik niet gaan. Die losse uitnodigingen kunnen vanuit ons dashboard verzonden worden bij Uitnodigingen > Verzenden. Mvg. Daan