Facebook reviews koppelen lukt niet

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsFacebook reviews koppelen lukt niet
Mark Pinskter asked 2 jaar ago
Wanneer ik facebook reviews probeer toe te voegen krijg ik steeds de melding dat het Bron profiel niet gevonden werd.
Ik plak de link van onze facebook pagina in het veld onder bron toevoegen. Ook die link van facebook.com/pagina/reviews geprobeerd maar ook geen succes. Wat gaat hier fout of wat doe ik fout?
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Beste Mark,    Goed dat je ook de Facebook reviews als externe bron wilt toevoegen. Jammer dat de recensies momenteel alleen zichtbaar zijn voor ingelogde Facebook gebruikers. Dit is ook reden dat het deze bron nog niet kan worden toegevoegd.   Je kunt de zichtbaarheid van de recensies pagina aanpassen in Facebook. Zodra dit voor iedereen zichtbaar is wordt de bron geaccepteerd.   Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je mooie recensies toe!
Mark Pinkster answered 2 jaar ago
Hallo Ismail, Ik heb even gekeken, maar ik kan nergens vinden waar ik de recensies openbaar kan zetten. Ik kan ze alleen aan en uit zetten in de instellingen. Waar kan ik de benodigde instelling vinden?
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Hoi Mark, Dit zou in de privacy instellingen kunnen worden gewijzigd geloof ik. Ik zie dat de recensies bij een van onze leden wel zichtbaar is zonder in te hoeven loggen in Facebook. Mocht je dit niet kunnen vinden raad ik je aan om contact met Facebook op te nemen, zodat het de recensies gauw zichtbaar worden.   Ik wens je een succes een mooie dag toe.