Facebook reviews

Erma asked 3 jaar ago
Hallo,   Hoe kan ik mijn facebook reviews toevoegen?
Goedemiddag Erma,

Je kunt je Facebook reviews toevoegen binnen je dashboard onder beoordelingen>externe bronnen. Let op, deze worden pas als externe bron toegevoegd wanneer je meer dan 3 reviews hebt verzameld.

Succes!
Erma answered 3 jaar ago
Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb dat geprobeerd maar facebook staat er niet tussen en als ik de url toevoeg werkt het niet. Ik heb genoeg reviews dus dat is niet het probleem..
Hoi Erma,

Klopt het dat dit je facebook pagina is? https://www.facebook.com/kleindraakje/reviews/?ref=page_internal Zoals ik namelijk hier zie, zijn er nog geen aanbevelingen (reviews).
Erma answered 3 jaar ago
ja dat klopt.. het zijn er ruim 9 ze staan ook onderaan mijn website https://klein-draakje.nl. WordPress kan ze wel ophalen..
caleni Staf answered 3 jaar ago
Hoi Loes, voor de externe beoordelingen van Facebook gebruiken wij de samenvatting 'aanbevelingen en recencies'. Hier zie ik dat jij er 0 hebt. Ernaast staan er wel een aantal, maar deze komen op de een of andere manier niet terug in de samenvatting. Hierdoor lukt het niet om de externe beoordelingen van Facebook toe te voegen.