Beste,
Ik heb een factuur ontvangen voor het annuleren van mij abonnement. Dit is een misverstand, ik wil mijn abonnement niet annuleren. Er was nog 1 ding wat ik aan moest passen, maar was vergeten om een herkeuring aan te vragen.
Ik ben hier ondertussenee bezig.
Moet ik de factuur nog steeds betalen ?
Ik hoor het graag
Met vriendelijke groet,
Meredith Vielvoye
3 Antwoorden
Goedemiddag Meredith,
Dank voor je bericht en geen probleem! Wanneer je mij laat weten wanneer je webwinkel klaar is voor een herkeuring, dan zal ik je webwinkel opnieuw aanmelden voor een herkeuring. Op het moment dat je webwinkel dan is goedgekeurd, zullen we de factuur crediteren.
Succes met de laatste aanpassingen.
Dank voor je bericht en geen probleem! Wanneer je mij laat weten wanneer je webwinkel klaar is voor een herkeuring, dan zal ik je webwinkel opnieuw aanmelden voor een herkeuring. Op het moment dat je webwinkel dan is goedgekeurd, zullen we de factuur crediteren.
Succes met de laatste aanpassingen.
Hoi Caleni,
Mijn webwinkel is inmiddeld goedgekeurd! 🥳
ik heb de factuur ook al voldaan. Wilt u zorgen dat de andere factuur geannuleerd wordt?
Met vriendelijke groet,
Meredith Vielvoye
Hoi Meredith,
Dank voor je bericht. Ik zal je bericht doorzetten naar onze administratie en vragen om contact met je op te nemen!
Voor nu wens ik je vast een goed weekend!
Dank voor je bericht. Ik zal je bericht doorzetten naar onze administratie en vragen om contact met je op te nemen!
Voor nu wens ik je vast een goed weekend!
Je antwoord