Feature request: mogelijkheid tot het aanmaken van eigen 'tags' die je aan de reviews kunt hangen

DWQA QuestionsCategorie: TechniekFeature request: mogelijkheid tot het aanmaken van eigen ‘tags’ die je aan de reviews kunt hangen
Corwin asked 3 jaar ago
Reviews zijn de thermometer van je bedrijf en geven een indicatie van die zaken die mogelijk beter kunnen. Om niet alleen gefocust te zijn op de laatste reviews, maar om vooral een beter beeld te krijgen wat de hoofdonderwerpen zijn waar onze aandacht naar uit zou moeten gaan, zou ik voor willen stellen om tags aan reviews te kunnen hangen bv. prijs, kwaliteit, levertijd. De reden dat ik voor tags opteer, is dat je dan zelf de hoofdonderwerpen kunt bepalen.

Vervolgens zou je op die tags, en periode, willen kunnen filteren en er een totaal van willen kunnen zien. Het zou een beeld moeten geven van het percentage reviews dat je krijgt over een bepaald onderwerp. Tevens zou je, na doorgevoerde aanpassingen, kunnen zien of dat percentage daalt. Een grafiek waarin periode/tags worden afgebeeld zou helemaal top zijn.

Aangezien er geen mogelijkheden zijn om de reviews te downloaden of er zelf rapporten van te maken, zou dit voor ons een hele fijne toevoeging zijn.
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Corwin,   Bedankt voor jouw suggestie. Het toevoegen van tags aan reviews is op dit moment nog niet iets waar we in de toekomst aan gaan werken, maar wellicht dat hier verandering in komt als meer mensen deze behoefte hebben. Uiteraard zal ik deze suggestie wel delen met de mensen binnen het bedrijf die zich hiermee bezig houden. Bedankt voor jouw tip, deze zijn uiteraard altijd welkom. Mocht je meer suggesties hebben dan vernemen we dat uiteraard ook graag. Groet, Asoka
corwin answered 3 jaar ago
Hallo Asoka,

Bedankt voor het plaatsen van dit request en je reactie erop. Ik hoop dat meer webwinkeleigenaren het nu zien van een toepassing als deze.

Het lijkt mij dat het kunnen prioriteren van de hoofdthema\’s en achteraf kunnen meten of doorgevoerde aanpassingen het gewenste effect hebben gehad op de reviews, zou voor ons een fijne uitbreiding zijn.

Groet,

C.