Skip to content

feedback

Creoserver.com asked 4 jaar ago
we hebben net een slechte review ontvangen van iemand die nooit bij ons wat heeft besteld.
deze man lijkt onze concurrent te zijn en probeert over ons iets te zeggen zonder enkele ervaring met ons te hebben gehad.

graag ff in quarantaine zetten zijn beoordeling voordat het duidelijk wordt.
1 Antwoorden
Daniel La Porta answered 4 jaar ago
Beste creoserver, Jammer om te vernemen dat je een negatieve ervaring hebt binnen gekregen.
Om dit eventueel voor jou op te kunnen lossen, wil ik je vriendelijk verzoeken om hiervoor het moderatieproces voor te volgen.

Naast de beoordeling zelf binnen het dashboard heb je de mogelijkheid om dit te doen (moderatie aanvragen).

Hier zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden:

- de review in kwestie mag niet ouder zijn dan 14 dagen;
- je moet eerst contact hebben opgenomen met de klant via ons systeem;
- de review moet inhoud hebben, letterlijk tekst waar we op kunnen modereren;

Mocht je aan deze voorwaarden kunnen voldoen, dan krijg je vanzelf die optie te zien en wanneer je die indient, dan gaan we er mee aan de slag voor je. Succes ^Daniel
Je antwoord