Filteren e-mails naar @verkopen.bol.com

DWQA QuestionsCategorie: TechniekFilteren e-mails naar @verkopen.bol.com
Marthijn Verstelle asked 3 jaar ago
Beste, In onze shop zien wij een stijging van het aantal oders via bol.com. Hierbij zagen wij in het dashboard van webwinkelkeur dat wij via jullie systeem toch proberen te versturen (en geweigerd wordt door de server van bol.com) Wij gebruiken jullie app in onze Lightspeed shop en kunnen helaas zelf niets aanpassen. Zouden jullie ons verder kunnen helpen door deze te filteren en alleen onze klanten met een "normaal" e-mail adres willen benaderen. Met vriendelijke groet, Team Tape-deal.com
Nizella Nukic Staf answered 3 jaar ago
Beste Marthijn, goed dat je hiernaar informeert. Het is inderdaad niet de bedoeling dat deze e-mails naar jouw klanten worden verstuurd. Om die reden zit hier een blokkade op. Jij ziet deze e-mails wel staan, alleen worden deze niet naar de klanten verstuurd. Ik hoop dat hiermee jouw vraag is beantwoord en ik wens je een mooie dag toe. Groeten Nizella
Marthijn answered 3 jaar ago
Goedemiddag Nizella,       Onze vraag is: kunnen Bol.com email adressen er uitgefilterd worden dat daar niks naar gestuurd word, we zitten nu al vrijsnel aan het maximaal aan emails die we per maand mogen verzenden binnen ons abbonement bij jullie.        Groet Marthijn
Nizella Nukic Staf answered 3 jaar ago
Beste Marthijn, de Bol.com orders en (geblokkeerde) uitnodigingen tellen niet mee voor jouw maandelijks limiet. :D Groeten Nizella