Foutmelding

Jolande van de Steeg asked 4 jaar ago
Ik krijg steeds de foutmelding:   wget -quiet -O- ‘https://www.borduurvlindertje.nl/index.php?route=extension/module/webwinkelkeur/cron’   Dit is direct van de opencart pagina van Webwinkelkeur overgenomen….   Wat gaat er fout?   Met vriendelijke groet,   Jolande van de Steeg
Beste Jolanda,
Vervelend dat er wat mis gaat, waar krijg je precies een foutmelding?

De tekst die je aanhaalt is namelijk geen foutmelding, maar het commando wat in de crontab op je hosting geplaatst moet worden.

Waar precies zie je de foutmelding/tekst terug? En worden reviewverzoeken wel gewoon verzonden?

Alvast bedankt voor de aanvullende informatie.

Marcel Landeweerd
Beste Jolanda,
Kleine aanvulling nog. Met de nieuwste versie van de OpenCart module (3.3.0) de cronjob niet meer vereist. Ik zal de uitleg op onze site daarvoor nog aanpassen.

Het aanvragen van de uitnodigingen gebeurt automatisch zodra iemand je site bezoekt. Je kunt wel alsnog de cronjob wilt instellen zodat deze niet afhankelijk is van bezoekers aan de site.

Marcel Landeweerd
Daan Staf answered 4 jaar ago
Reactie van Jolande via een nieuwe bijdrage: Ik heb van de week een paar maal antwoord gehad van Martijn, maar ik kon niet op de berichtjes antwoorden, ik kreeg mijn berichtjes terug. Toen heb ik het via hier geprobeerd, maar ook geen antwoord teruggekregen, Ik krijg nog steeds elke dag een foutrapportage van de cronjob. Voor de duidelijkheid, de site draait op Opencart 3.0.2.0 en zou, in tegenstelling tot de nieuwere versie, dus wel een Cron nodig hebben.

Jolande van de Steeg
Marcel Landeweerd Staf answered 4 jaar ago

Om de vraag ook nog even hier te beantwoorden, ik zou je aanraden om de cronjob als volgt in te stellen:

wget -O /dev/null https://www.borduurvlindertje.nl/index.php?route=extension/module/webwinkelkeur/cron

Mocht je daarbij dagelijks een e-mail krijgen die je liever niet ontvangt, dan kun je overwegen het volgende commando
in te stellen:

wget -O /dev/null -o /dev/null https://www.borduurvlindertje.nl/index.php?route=extension/module/webwinkelkeur/cron

Controleer daarbij even of de reviewverzoeken ook goed binnen komen in ons dashboard.