Skip to content

Geld retour

Ineke asked 3 weken ago
Ik had iets besteld via een webshop. Na ontvangst het hele pakket na twee dagen retour gestuurd. Nu 30 dagen later nog mijn geld niet ontvangen. Een mail gestuurd met de vraag hoelang het nog gaat duren.kreeg een antw dat eer achterstand was bij de financiele afd. dus het ging langer duren. Vanmiddag gebeld voor verdere uitleg, kreeg toen een hele onbeschofte heer aan de telefoon, die alleen maar comentaar kon geven op wat ik vroeg en hoelang het ging duren ach dat wist hij niet en ik moest maar wachten. Aangegeven dat ze officieel binnen 14 dagen horen uit te betalen, daar kreeg ik als antw op als ik die regels goed had gelezen van de consumentenbond dan had ik ook kunnen lezen dat bijna geen een webschoo zich daar aan houdt. Wat moet ik nu

1 Antwoorden
Lana Gerritsen Staf answered 2 weken ago
Beste Ineke, bedankt voor je bericht. vervelend om te horen dat je je geld niet terug hebt gekregen. Is deze webwinkel aangemeld bij ons keurmerk? Zo ja, dan kan ik actie ondernemen voor je. Zo niet, dan kun je je melden bij het ACM: https://www.acm.nl/nl. Ik hoor het graag! ^Lana

Je antwoord