Hoihoi,
ik heb ook hetzelfde probleem.
ze gaan nu contact zoeken met de leverancier.
Zij zeggen dat de schoenen zijn beschadigd en daarom niet accepteren, ik heb ze geeneens gedragen. Ben ook niet op de hoogte gesteld van deze constatering. Dus ik wacht nog steeds op mijn geld🙁
Hi,
ik heb hetzelfde meegemaakt. Naar welk adres kan ik een aangetekende brief versturen?
Ik heb net een aangetekende brief op de post gedaan.
Bij mij heeft het dispute team de verkoper gelijk gegeven ondanks dat ik veel bewijs heb. Vandaar de brief nu.
Slechte klantenservice dit.
Mijn volgende stap is de incassobureau.Bedankt voor je tip.
Hoi Elise,
heb je inmiddels ook de schoenen weer retour gekregen?? Bij mij hebben ze de beschadigde schoenen weer retour gestuurd. Naja beschadigd; lees ‘stik-fout’ in het elastiek, iets waar ik niks aan kan doen. Ik heb rechtsbijstand ingeschakeld. Een jurist gaat er nu naar kijken.
Groetjes Isolde
https://www.invorderingsbedrijf.nl/webwinkel-betaalt-mijn-geld-niet-terug/
dut bedrijf staat goed bekend, misschien heb je er iets aan