Skip to content

Geschil met HelloBlue

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpGeschil met HelloBlue
Els Ruigrok asked 9 maanden ago
Op 23-11-2020 een bestelling geplaatst bij webwinkel HelloBlue. Levertijd een week. Vanaf 23-11 mailtjes gestuurd omdat wij nog niets ontvangen hebben. Als hij niet kan leveren willen wij ons geld terug.
Hij blijft ons aan het lijntje houden en zegt dat het verstuurd is. Gevraagd naar track en trace. OOk dat kan hij niet leveren.

1 Antwoorden
Robin answered 9 maanden ago
Dag Els,
 
Zou je via de volgende link een geschil willen melden: https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/Hello-Blue_1201436#badge-2
Daar heb je de knop “Geschil Indienen” bij de Geschilbemiddeling badge.
We kunnen aan de hand van jouw geschil stappen zetten en contact zoeken met de webwinkelier omtrent jouw probleem.
Bij vragen vernemen we graag: info@webwinkelkeur.nl

Groet,
Robin

Je antwoord