Skip to content

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsGeschil wordt steeds gesloten terwijl het niet opgelost is. Wie doet dat? Ik niet!
Neurologie asked 4 weken ago

Geschil wordt steeds door iemand gesloten (niet door mij), terwijl het niet opgelost is en de 7 dagen nog niet voorbij zijn. Wie doet? Dit klopt niet. Betreft studio perspective.

5 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 4 weken ago

Erg vervelend dat het door jouw geschil steeds wordt gesloten. Ik heb het geschil gevonden en deze zojuist handmatig voor je heropend.

Hierover ontvang je volgende week een bericht. In de loop van volgende week houd ik de status van het geschil voor je in de gaten, zodat het open blijft.

Ik wens je alvast een fijn weekend toe.

Neurologie answered 4 weken ago

Nee hoor.
Staat nog steeds of weer op gesloten.
En dat doe ik niet! Wie wel?
En wie heeft mijn review ingetrokken? Ik niet!
Heb een nieuw geschil aan gemaakt.
Huidige status daarvan staat ook al weer op gesloten.
Wie doet dat?

Ismail Akhan Staf answered 3 weken ago

Ik zag wel dat je 2 geschillen hebt ingediend, waarvan er inderdaad 1 nog op gesloten staat. Het geschil dat je als eerste hebt ingediend heeft nog steeds de status 'open'.

Voor de review die je had ingediend is er geen moderatieverzoek binnengekomen waardoor er vanuit onze kant geen actie is ondernomen om de review eventueel te verwijderen. Mijn collega heet je review zojuist hersteld. Ik hoor het graag als deze opnieuw wordt verwijderd.

Neurologie answered 3 weken ago

Hoi.

Ik heb mijn geld inmiddels retour gekregen.

De review is al weer verdwenen (wederom niet door mij).

Jullie kunnen het geschil sluiten.

Dank.

Jeroen

Ismail Akhan Staf answered 3 weken ago

Hoi Jeroen,

Fijn om te horen dat je je geld inmiddels terug hebt ontvangen.

Jouw review heb ik ook hersteld en het geschil gesloten.

Ik wens je een hele fijne dag toe.

Je antwoord