Skip to content

Google reviews

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsGoogle reviews
Nick asked 1 maand ago
Wij hebben google reviews maar geen fysieke locatie. Om deze reden kunnen wij niet koppellen met jullie multiplatform. Is hier een oplossing voor?

Zie: https://www.google.nl/search?q=smartific

4 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 1 maand ago
Beste Nick,

Goed dat je gebruik wilt maken van de  multiplatform feature. Hiervoor hoort de Google reviews eerst te worden gekoppeld als extern reviewplatform. Daar is wel een Google Places pagina voor nodig. Ik raad je aan om het adres te gebruiken waarmee je bij ons geregistreerd bent zodat de koppeling kan worden gemaakt.

Als het adres overeenkomt kan er een koppeling worden gemaakt. Helaas is er geen andere mogelijk om deze koppeling te realiseren.

Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je alvast een fijn weekend toe!

Nick answered 3 weken ago
Beste Ismail,
Wij proberen smartific.com te koppelen aan https://maps.google.com/?cid=6244510905366561426 echter geeft jullie backoffice de volgende melding;
“De review bron die je probeerde toe te voegen had geen match met je webshop URL. De URL of het BTW nummer moet te matchen zijn aan je webshop.”
Het BTW nummer matched. Kan je dit voor ons oplossen?

Ismail Akhan Staf answered 3 weken ago
Goedemiddag Nick,

De melding die je hebt gekregen is een algemene melding voor alle externe bronnen. Voor Google hoort er een match plaats te vinden tussen de URL van de webwinkel. Smartific.nl kan daarom niet worden gekoppeld aan het profiel van smartific.com.

Misschien kun je voor smartific.com ook een bedrijfsprofiel aanmaken om een match te laten plaatsvinden.

Nick answered 3 weken ago
Duidelijk.