Graag mijn contract verlengen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsGraag mijn contract verlengen
Remco asked 2 jaar ago
Kim Staf answered 2 jaar ago
Beste Remco,  Bedankt voor jouw bericht. Wij hebben helaas onze samenwerking stop moeten zetten omdat wij geen reactie kregen op het geschil dat is gestart door een klant van jou. Wij hebben meerdere malen geprobeerd om contact met jou op te nemen. Helaas is dit ons niet gelukt.  Voordat wij jouw contract gaan verlengen, moet het geschil opgelost worden. Daarnaast willen wij graag binnen 1 dag een reactie van jou ontvangen als wij contact met je hebben gezocht. Ook zouden we graag één vast contactpersoon willen hebben en een apart e-mailadres en telefoonnummer.  Wij horen graag van jou als het geschil is opgelost. Zodra dit is opgelost kunnen wij verder kijken naar onze samenwerking.  Groetjes Kim :D
Nizella Nukic Staf answered 2 jaar ago
Goedemiddag Remco :D Fijn om te horen dat je je weer beter voelt en dat je het geld hebt terugbetaald. Omdat het forumbericht die je hebt geplaatst over de terugbetaling veel persoonlijke gegevens bevatte, heb ik deze verwijderd. Het is namelijk zo dat iedereen deze gegevens kan zien. Ik kan alleen nog in jouw privacy statement zien dat er een verwijzing naar WebwinkelKeur staat. Als je dit nog verwijderd is alles helemaal in orde. Alvast bedankt en een hele mooie dag gewenst! Groeten Nizella
Remco e de Groot answered 2 jaar ago
Goede morgen Nizella, mag ik de URL ontvangen dan verwijder ik de laatste verwijzing vandaag.
Kim Staf answered 2 jaar ago
Goedemorgen Remco :D  In jouw Privacy Statement staan nog verwijzingen naar WebwinkelKeur. De link naar de Privacy Statement vind je hier. Laat je het ons weten als de verwijzingen zijn verwijderd?  Wij zien jouw reactie graag tegemoet. Voor nu wens ik jou nog een fijne dag toe!  Groetjes Kim ^^
Remco answered 2 jaar ago
https://www.gipea.eu/service/privacy-policy/ Net aangepast.
Kim Staf answered 2 jaar ago
Goedemiddag Remco :D Tof dat je er zo snel mee bezig bent geweest. Ik zie alleen nog één keer WebwinkelKeur in jouw privacy statement staan. Dit staat onder 'gebruik van onze diensten'. Zodra dit is verwijderd is alles helemaal goed.  Laat je mij weten wanneer het gelukt is? Ik zie jouw reactie dan ook graag tegemoet. Voor nu wens ik jou alvast een fijn weekend toe!  Groetjes Kim ^^
Remco answered 2 jaar ago
https://www.gipea.eu/service/privacy-policy/   Gebruik van onze diensten aangepast.
Kim Staf answered 2 jaar ago
Goedemiddag Remco :D  Fijn dat alles is aangepast. Alles is nu ook in orde.  Fijn weekend gewenst!  Groetjes Kim ^^